Evaluatie snelcursus EHBO-Rode Kruis • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
januari 2020
Evaluatie snelcursus EHBO-Rode Kruis
Herinnering!

Enige tijd geleden stuurden we je onderstaande mail. Graag herinneren we je nogmaals aan dit onderzoek. Via deze link ga je rechtstreeks naar de enquête. Mocht je de enquête al hebben ingevuld, kan je deze mail als niet verzonden beschouwen. Bedankt voor je hulp!

-----------------------------------------------------------------------

Beste scout,

Scouting Nederland stelt zich ten doel het spel van Scouting in Nederland te bevorderen om daarmee een plezierige vrijetijdsbesteding te bieden aan meiden en jongens waardoor een bijdrage wordt geleverd aan de vorming van de persoonlijkheid. Dit wil de vereniging onder andere bereiken door inzet van deskundige vrijwilligers binnen speltakteams.

Het Landelijk team Scouting Academy is in het voorjaar van 2017 een samenwerking met het Rode Kruis gestart waarmee o.a. leidinggevenden van speltakteams een extern erkend basisdiploma EHBO kunnen halen.

Het samenwerkingscontract tussen Rode Kruis en Scouting loopt in het voorjaar 2020 af en de wens van de vereniging en het Rode Kruis is om dit contract te verlengen. De uitkomsten van het onderzoek geven input aan de totstandkoming van het nieuwe contract. Jouw medewerking is daarvoor nodig.

Je kunt op de link in deze mail klikken om de vragenlijst in te vullen. Het invullen kost je slechts vijf minuten.

PS. Je ontvangt deze mail omdat je hebt deelgenomen aan de snelcursus EHBO. Klopt dit niet, dan kun je deze mail negeren.
Naar enquête!
Deze mail is verzonden aan alle scouts die hebben deelgenomen aan de basiscursus EHBO.