Enquête regiobestuur Bestuursontwikkeling • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
januari 2020
Enquête regiobestuur Bestuursontwikkeling
Beste voorzitter & secretaris van het regiobestuur,

‘Bestuursontwikkeling’ is een Scoutingmethodiek waarmee groepsbesturen hun bestuurskracht versterken, samen met andere besturen in de eigen regio. Door met en van elkaar te leren ontstaat een hechter netwerk met korte lijnen tussen groeps- en regiobestuur. In de afgelopen jaren hebben veel groepsbesturen uit 15 regio’s hierin actief aan hun bestuurskracht gewerkt. Zie www.scouting.nl/bestuursontwikkeling.

Jullie regio heeft (nog) niet mee kunnen doen.

Wij zijn benieuwd wat daar de redenen voor zijn, zodat we met de ondersteuning beter kunnen aansluiten bij jullie wensen en behoeften. Graag horen we daarom jullie mening over ontwikkeling van groeps- en regiobesturen en ideeën voor toekomstige, goed bij de praktijk aansluitende besturenondersteuning (Scouting toekomstproof).

Doe je mee?
Dat kan via een snel in te vullen online enquête. De vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten en is te bereiken via deze link.

Kleine attentie
Super als je als voorzitter óf secretaris jullie regio-ervaring deelt.  Daarom sturen we je na afronding van de enquête een link naar een kleine attentie.

Met vriendelijke groet, namens de stuurgroep Bestuursontwikkeling Scouting,
Marjolein Akkermans, coördinator
sterbesturen@scouting.nl
www.scouting.nl/bestuursontwikkeling
Enquete
Dit bericht is verzonden naar voorzitters en secretarissen van regiobesturen.