Maak (inter)nationale Scoutingvrienden tijdens Scout Up Your Summer! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
januari 2020
Maak (inter)nationale Scoutingvrienden tijdens Scout Up Your Summer!
Beste scoutsleiding en explorerbegeleiding,

Scout Up Your Summer (SUYS) 2020 is het evenement waarbij Scoutinglandgoed Zeewolde al een groot deel van je programma klaar heeft staan. Voor al deze activiteiten staan de SUYS-medewerkers je actief bij en help jij als (bege)leider/ster daar waar nodig. Enkele voorbeelden zijn:

Dare and Beware
Survivalbaan, klimtoren, upsailen, babelbaan, koord lopen, kussengevecht op balk boven het water.

Play and Stay
Wij hebben een spellenterrein ingericht met o.a.;een zeskamp, boogschieten, boerengolf, vikingspel.
mens-erger-je-niet, Kolonisten van Catan, schaken en Twister in het groot spelen.

Make up your mind
Rondom te zwerven; een interactieve escape tour, geocache-tocht

Thats life
Natuur en dier ontdek, Meet the farmer, Weerproject.

Splash
Vlot bouwen, plons hem erin met drijvende attributen, zwemmen, kanovaren, waterballen(lopen in een bal op het water)

Be creative
Kookworkshop op houtvuur, Guinness book of records, groot pionierobject bouwen.

Let's Go
Leuke activiteit in de buurt van Scoutinglandgoed Zeewolde.

Let's Show
'Scouts got talent', kampkrant maken, blog en vlog maken, Facebookpagina en website.

Kortom, SUYS2020 is jouw zomerkamp met minimale voorbereidingen. Een van de unieke ervaringen van SUYS is dat wij voor je eten zorgen, boodschappen doen is niet nodig. Je haalt je fourage op bij de organisatie en jouw leden kunnen direct beginnen met koken.

Scout Up Your SUmmer (SUYS) is blij dat zij al ruim 50 internationale scouts mag ontvangen. Jij kunt hen natuurlijk ook ontmoeten door met jouw Scoutinggroep deelnemer aan SUYS2020 te worden! Meer informatie over reserveren en prijzen vind je op scout-up.nl en voor je vragen kun je terecht bij helpdesk@scout-up.nl.

Team Scout Up Your Summer
Scoutinglandgoed Zeewolde
delen op
Dit bericht is verzonden naar teamleiders van scouts en explorers.