Uitnodiging waarderingsmoment landelijk vrijwilligers 2020 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
januari 2020
Waarderingsmoment 2020: 21 maart!
Beste scout,

Om alle landelijke vrijwilligers te bedanken organiseert het landelijk bestuur van Scouting Nederland op 21 maart 2020 hét waarderingsmoment 2020. Speciaal om alle helden zoals jij te bedanken voor je inzet als landelijk vrijwilliger bij Scouting Nederland. Jij bent van harte welkom!

Op 21 maart 2020 toveren we Scoutinglandgoed Zeewolde om tot dé plek waar jij samen met alle andere vrijwilligers kan genieten van een welverdiend avondje plezier. De liefhebber kan ook blijven kamperen.

Een aantal zaken op een rijtje:
  • Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.
  • Vanaf 17:00 uur mogen de slapers de tent komen opzetten.
  • De opening van het evenement is om 19:00 uur, we sluiten om 01:00 uur af.
  • Er is een pendeldienst beschikbaar voor de mensen die met het openbaar vervoer komen.
  • Er is GEEN diner in het evenement, wel zijn er (warme) snacks en hapjes.
  • Zondagochtend uiterlijk 12:00 ben je als slaper weer vertrokken, graag met tent en al :-)

Meer informatie over het programma en de activiteiten volgt in de komende weken.

Ben je enthousiast geworden en kan je niet wachten om je in te schrijven? Dat kan direct via deze link. Ben je actief op Facebook en wil je op de hoogte blijven van het evenement? Geef dan aan in het  evenement op Facebook dat je geïnteresseerd bent, zodat je vrienden weten dat jij erbij bent!

Zien we jou 21 maart op het landgoed?

Namens het landelijk bestuur

Pssst..  nodig je ook je bevriende landelijke Scoutingvrijwilligers uit?
Inschrijven!
delen op
Deze mail is verstuurd aan alle actieve landelijk vrijwilligers van Scouting Nederland.