Mis dit feestje niet: speciaal voor welpenleiding! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
januari 2020
Jungle Experience: hét weekend voor welpenleiding
Beste welpenleiding,

Het kan je bijna niet ontgaan zijn: dit jaar is het feest, want de welpenspeltak bestaat 100 jaar. En dat wordt natuurlijk goed gevierd! Met de welpen, maar zeker ook met de leiding, die er elke week weer een feestje van maakt voor de welpen. Speciaal voor welpenleiding vanaf 17 jaar worden er daarom twee toffe weekenden georganiseerd in 2020.

Jungle-expert
Van 24 tot 26 april en van 1 tot 3 mei strijkt Jungle Experience neer op Scoutinglandgoed Zeewolde. Tijdens Jungle Experience word je helemaal ondergedompeld in het junglethema. Aan het begin van het weekend treed je de jungle binnen en aan het einde van het weekend ben je een echte jungle-expert! Door middel van uitdagende activiteiten en interactieve jungleworkshops krijg je allerlei tips en tricks om het thema nog beter in jouw programma te verweven. 's Avonds sluit je aan bij het kampvuur, doe je een drankje in Baloe's bar of feest je mee op de dansvloer. Uiteraard is er ook het nodige entertainment.

Compleet verzorgd
Tijdens Jungle Experience wordt er goed voor je gezorgd: de deelnemersbijdrage (€69,50) is namelijk inclusief maaltijden en een kop koffie om wakker te worden. Je kunt dus lekker genieten van het weekend en hoeft je niet bezig te houden met boodschappen doen, koken, en ga zo maar voor. Ideaal toch?!

Enthousiast geworden?
Top! Schrijf je dan nu alleen, of samen met de rest van jouw leidingteam, in voor één van de twee weekenden en bereid je voor op een geweldige jungle-ervaring.

We zien je graag op 24 april of 1 mei!

Organisatieteam Jungle Experience
Schrijf je nu in!
delen op
Deze mail is verstuurd aan alle welpenleiding van Scouting Nederland.