Belangrijk nieuws voor jou als landelijk vrijwilliger. • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
januari 2020
Aangepaste voorzieningen en voorwaarden
Beste scout,

Scouting is super blij met jou! Dankzij jouw inzet als  landelijk vrijwilliger kan Scouting blijven bestaan. Daarom hebben we nog eens goed naar de voorzieningen en voorwaarden voor landelijke vrijwilligers gekeken, om jou als vrijwilliger alle ruimte te geven om je prettig en uitgedaagd te (blijven) voelen in je landelijke klus(sen). In de nieuwe voorzieningen en voorwaarden hebben we rekening gehouden met verschillen tussen teams van evenementen (LLA) en kampeerterreinen versus alle overige landelijke teams. Bekijk de nieuwe voorzieningen en voorwaarden hier.

De nieuwe voorzieningen en voorwaarden zijn ingegaan per 1 januari j.l. en zijn gemaakt om het voor jou als vrijwilliger beter te maken. Jouw teamleider heeft alle informatie over de uitvoering van de nieuwe voorzieningen en voorwaarden en kan je ook helpen aan mogelijkheden voor een lekker hapje eten voorafgaand aan een vergadering, of helpen om de conferencecall-kit aan te vragen.

Mocht je niet tevreden zijn over de nieuwe voorzieningen en voorwaarden en/of mocht deze mail aanleiding voor jou zijn om je uit te willen schrijven als landelijk vrijwilliger, dan kun je je laten uitschrijven via deze link
Uiteraard gaan we hier niet vanuit en hopen we je te blijven zien in één van onze landelijke teams.

Vragen of opmerkingen over deze mail kan je sturen naar hrm@scouting.nl .

Fedde Boersma
Directeur

P.S. Was je actief als vrijwilliger tussen  1 januari 2019 en nu? Dan ben je van harte welkom op het Scoutinglike attentiemoment 2020 voor landelijk vrijwilligers. Dit jaar wordt het georganiseerd op Scoutinglandgoed Zeewolde op 21 maart. Opgeven kan via  deze link.
Deze mail is verstuurd aan alle landelijk vrijwilligers van Scouting Nederland.