Mocht je je al hebben ingeschreven via Scouts Online dan kun je deze mail als niet verzonden beschouwen. • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
februari 2020
Reminder: Voorzittersoverleg regio en admiraliteit 7 maart 2020
Beste scout,

Hierbij nodigen we je graag uit voor het voorzittersoverleg voor regio’s en admiraliteiten op zaterdag 7 maart 2020.

Waar:               Maxima's, Máximaplein 7, 3832 JS Leusden
Wanneer:         zaterdag 7 maart van 9:30 – 17:00 uur

Programma
We hebben weer ons best gedaan een interessant programma op te stellen. Net als vorige keer geen afzonderlijke sessies in de middag omdat we denken dat het gezamenlijk programma voor iedereen interessant is.

• Evaluatie Bestuursontwikkeling
  • Samenwerking Regio & groepen
  • Opleidingsplan Admiraliteiten en CWO Licentie
  • IBW (Interregionale Beoordelings Commissie Waarderingstekens) Ervaringen eerste jaar en continuïteit
  • Open Space

Bij het open space gedeelte nodigen we jullie uit zaken in te brengen die je wilt delen met andere regio's en admiraliteiten. Daarna kan er, als er voldoende belangstelling voor is, verder nog in subgroepen over de onderwerpen doorgesproken worden. Wil je op voorhand al een onderwerp delen

Het voorzittersoverleg is bedoeld voor de voorzitters van regio’s en admiraliteiten. Als je verhinderd bent, nodigen we je uit een vervanger te sturen.We stellen het zeer op prijs als elke regio en admiraliteit vertegenwoordigd is. We willen dit overleg ook gebruiken om de discussie te voeren m.b.t. de relatie tussen regio's & RA's.

We hebben een Basecamp ingericht om de stukken te delen en contact mogelijk te maken tussen de voorzitters. Een uitnodiging voor Basecamp ontvangen jullie separaat. We vertrouwen erop hiermee aan een lang gekoesterde wens invulling te hebben gegeven.

Inschrijven is mogelijk t/m 1 maart via Scouts Online.
We zien je graag op 7 maart!

Voor in de agenda: Het volgende voorzittersoverleg staat gepland op zaterdag 3 oktober 2020.

Wiebo Hobma
Regio-/admiraliteitsconsulent
Inschrijven
Dit bericht is verstuurd aan voorzitters en secretarissen van regio's en admiraliteiten.