Jij bent toch ook bij het waarderingsmoment van 2020? • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2020
Scout, kom jij ook naar het waarderingsmoment?
Beste scout,

Over enkele weken is het zover; het waarderingsmoment 2020. Dé avond waarop jij samen met alle andere landelijke vrijwilligers kan genieten van een gezellig avondje uit op Scoutinglandgoed Zeewolde. Goede gesprekken bij een van de kampvuren, een gezellige coverband én natuurlijk een heel leuk gezelschap! Wat wil je nog meer?!

Als je een combinatie wil maken en met je team op zaterdag voor het evenement of zondag na het evenement wil vergaderen hebben wij ruimtes op het LSC geblokt, laat ons het even weten  als je een ruimte wil gebruiken, dan houden we die voor je vast!

Het waarderingsmoment is op 21 maart en begint om 20:00. De toegang is gratis en je krijgt van ons ook een aantal munten om consumpties mee te halen. Blijven kamperen is ook mogelijk, hiervoor betaal je de reguliere kampeerprijs van Scoutinglandgoed Zeewolde.

Ook aanwezig is de Mobiele ScoutShop, open van 19:00 tot 21:00. Heb je nog wat nodig en wil je zeker weten dat het (voldoende) aanwezig is? Geef dan je bestelling door aan mobielmidden@scoutshop.nl.

Als je met OV komt laat dat ons even weten middels het inschrijfformulier, dat helpt ons met het organiseren van pendeldiensten.

Wij zouden het heel gezellig vinden als jij er ook bij bent !

Aanmelden kan via het inschrijfformulier.

Groetjes Susan en Marjolein,

Projectleiders Waarderingsmoment 2020
Deze mail is verstuurd aan alle actieve landelijk vrijwilligers van Scouting Nederland.