Kom jij ook naar het coachcafé op 21 maart 2020? • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2020
Coachcafé 21 maart 2020
Beste bestuurscoach,

Heb jij onze eerste uitnodiging wel gezien maar ben je nog niet toekomen om je aan te melden?

Op zaterdag 21 maart van 10:00-16:00 uur nodigen we je van harte uit om naar het jaarlijkse coachcafé te komen voor coaches die actief zijn of willen worden in de bestuurlijke ondersteuning aan groepen en/of regio’s.

Naast uitwisseling tussen de coaches ontrafelen we de (ondersteunings)tools die je nog niet kent en vragen we je ook je eigen tools, ervaringen en vragen mee te nemen.

Verder willen we de uitkomsten van de review naar bestuursontwikkeling met jullie delen om te komen tot de aanbevelingen voor toekomstbestendige bestuursondersteuning aan groepen en/of regio’s.

Geef je op via deze link.

Locatie:
De Kom
Hamersveldseweg 51
3833 GL Leusden

Tot op 21 maart!
Deze mail is verstuurd aan alle bestuurscoaches.