Uitnodiging Wachtschependag 2020 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2020
Uitnodiging Wachtschependag 2020
Beste mensen,

De Wachtschepencommissie (WSC) organiseert dit jaar weer een Wachtschependag en we nodigen je graag van harte uit. Op deze dag willen we jullie op de hoogte brengen van ontwikkelingen rondom de Wachtschepencommissie zelf, belangrijke wet- & regelgeving, wachtschepenkeuringen en dingen die leven onder de groepen. Bovendien is het een uitgelezen kans om met elkaar kennis te maken en ervaring uit te wisselen.

De Wachtschependag 2020 wordt gehouden op zondag 19 april 2020 op het museumschip de Rene Siegfried gelegen aan de Maasstraat 13 te Dordrecht.

Het programma is als volgt:
 9.30 uur             Ontvangst met koffie

10.00 uur             Opening en welkomstwoord

10.05 uur             Algemene zaken (LA & de Wachtschepencommissie,   Wachtschepen, cursus motordrijver,  etc.)  (John Licher)

10.30 uur             Register  Holland ( Estrin, toekomstbeeld keuringen)

11.15 uur             presentatie groepen met verbouwing van hun schip

12.00 uur             Lunchpauze

12.45 uur             Varen doe je samen (VDJS)

13.30 uur             Agentschap Telecom (Wim van Hoek)

14.00 uur             RWS

14.30 uur             Mogelijkheid tot vragen stellen

15.00 uur             Rondgang Museum

Na dit programma is er de mogelijkheid om het museum te bezoeken. Voor de koffie, thee en soep wordt gezorgd; neem dus wel je eigen lunchpakket mee.

Opgave gaat via Scouts Online via deze link

We rekenen op jullie komst!

namens de Wachtschepencommissie,

John Licher

Deze mail is verstuurd aan contactpersonen van groepen met wachtschepen, regionale admiraliteiten, regionale nautisch technische commissies, landelijke steunpunten en keurmeesters.