Kom jij ook naar het Awardevent op 6 juni 2020? • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2020
Uitnodiging Awardevent 6 juni 2020
Beste scout,

Graag willen wij jou uitnodigen om op 6 juni a.s andere (ex)Awarddeelnemers, -begeleiders, -beoordelaars en anderen geïnteresseerden te ontmoeten tijdens het Awardevent van het jaar.
Met anderen ervaringen uitwisselen, je uitgebreid laten informeren over The International Award For Young People, meedoen aan uitdagende challenges (en actieve workshops) op het gebied van vrijwilligerswerk, sport, individueel talent en expeditie / exploratie: het kan allemaal!

Wees welkom, fijn om jou te gaan ontmoeten! Hier vind je de uitnodiging met alle informatie en de inschrijflink.

Tijdens dit event zijn ook je ouders/verzorgers van harte welkom. En neem vooral ook vrienden/ vriendinnen mee om hen kennis te laten maken met de Award!

Tot op 6 juni!
Deze mail is verstuurd aan Awarddeelnemers, Awardbeoordelaars en Awardbegeleiders.