Oproep Productiebureau en Theaterteam Junglefestival NEMO • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2020
Oproep Productiebureau en Theaterteam Junglefestival NEMO
Hallo Noord-Hollandse scout!

We vieren dit jaar dat de welpen 100 jaar bestaan in Nederland. De perfecte gelegenheid voor een groot landelijk junglefeest. Op 31 oktober 2020 vindt het Junglefestival plaats.

Voor 750 welpen uit de regio’s Noord-Holland Noord, Noord-Holland Midden, Haarlem en Amsterdam-Amstelland organiseren we het Junglefestival in NEMO Science Museum in Amsterdam. Alle welpengroepen kunnen een uitnodiging verwachten.

Voor het zover is, moeten er ideeën verzameld worden en plannen gemaakt. Er moeten tijdens het junglefestival mensen aanwezig zijn om het een dag te maken die alle welpen zich nog 100 jaar zullen herinneren.

Met een proactief productieteam en een toegewijd theaterteam zullen we de dag vormgeven. Werk jij met ons mee aan deze daverende dag?

Productieteam
Ontvangst van de welpen en leiders, aaspreekpunt zijn op de vloer, bemensen van activiteiten in junglethema. Algemene handjes die nodig zijn om de dag draaiende te houden. En heb je toevallig al eens ballondieren gemaakt?

Theaterteam
Scouting Nederland introduceert dit jubileumjaar het nieuwe themafiguur Dahinda. Schitter jij in een kort theaterstuk van ca. 20 minuten waarin de welpen Dahinda leren kennen? Voor het theaterteam zoeken we ook een regisseur die het bestaande verhaal geschikt maakt voor toneel en het theaterteam kan aansturen.

Dahinda houdt van avontuur en is soms een beetje ongehoorzaam. Dahinda is bijna nergens bang voor, behalve voor Shere Khan. Net als de andere kikkers kwaakt ze er luidruchtig op los, behalve als er gevaar is. Vriendschap is voor Dahinda erg belangrijk.

Wil je het feest voor de 100e verjaardag van de welpen met ons organiseren en wil je meewerken op het Junglefestival bij NEMO op zaterdag 31 oktober van 10.00 tot 17.00 uur, geef je dan vóór 1 april op bij Danielle: junglefestivalnoordholland@gmail.com. Laat voor 20 maart weten wat je wil en kan doen en samen maken we het geweldig!

Feestelijke junglegroeten,

Danielle Boonstra &
Susanne Smeehuijzen
Coördinatoren Nemo Junglefestival
Deze mail is verstuurd aan alle leden van 18 jaar en ouder in de regio's Noord-Holland Noord, Noord-Holland Midden, Amsterdam/Amstelland en Haarlem.