Let op: landelijk waarderingsmoment wordt verplaatst! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2020
Landelijk waarderingsmoment verplaatst
Beste scout,

Jij hebt je opgegeven of bent uitgenodigd als deelnemer voor het landelijke waarderingsmoment van Scouting Nederland. Het bestuur van Scouting Nederland heeft besloten om het waarderingsmoment 2020 te verplaatsen naar een later moment in het jaar in verband met het coronavirus. Het uitgangspunt van het waarderingsmoment is om een activiteit te organiseren waar iedere landelijke vrijwilliger veilig aan deel kan nemen. Dat gaat niet zolang een deel van de vrijwilligers niet kan of mag deelnemen. Daarnaast past dit niet in een periode waarin wordt geadviseerd door de overheid om contact met anderen te vermijden.

We zijn optimistisch om later in het jaar alsnog een supergave activiteit te organiseren voor alle landelijke vrijwilligers, want jullie inzet wordt heel erg gewaardeerd! We zullen jullie hier zo snel mogelijk over informeren.

Groetjes,

Susan & Marjolein,
Projectleiders waarderingsmoment 2020
Deze mail is verzonden aan alle actieve landelijke vrijwilligers van Scouting Nederland.