Start verkoop loten Nationale Scoutingloterij opgeschort • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2020
Start verkoop loten Nationale Scoutingloterij opgeschort
Beste scout,

Scouting Nederland heeft besloten dat de start van de verkoop van loten van de Nationale Scoutingloterij tot nader order opgeschort is. Hiermee sluiten we aan bij de coronamaatregelen van de overheid om sociaal contact zoveel mogelijk te beperken.

De verkoopperiode zou aankomende zaterdag 21 maart starten en lopen tot en met 11 oktober 2020. Het blijft wel mogelijk om alvast loten te bestellen via Scouts Online en deze in beheer te houden totdat het weer verantwoord is om loten te verkopen. Daarover ontvangt je te zijner tijd bericht over.

We hopen op je begrip en medewerking in deze bijzondere situatie.

Thomas van Rossum
Nationale Scoutingloterij
Dit bericht is verzonden naar penningmeesters van lokale groepen en bestellers en voorzitters van groepen die reeds loten hebben besteld via Scouts Online.