Uitnodiging online bestuurscafé • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2020
Uitnodiging online bestuurscafé
Beste scout,

Na een leuke eerste online bijeenkomst op 2 april 2020 organiseren we een nieuw bestuurscafé voor de mensen die er de vorige keer niet bij konden zijn.

Datum: donderdag 23 april 2020 om 20.00 uur via https://meet.jit.si/Bestuurscaferegioenadmiraliteitsvoorzitters (let op nieuwe URL).

Doel is om ervaringen uitwisselen over hoe je als regio/admiraliteit de groepen kan ondersteunen in deze coronatijd. Hoe kun je digitaal een regioraad/admiraliteitsraad of bestuurscafé organiseren. Welke geluiden horen jullie vanuit de groepen? En alles wat jullie verder willen inbrengen.

We gaan deze keer ook experimenteren met Mentimeter om het bestuurscafé nog interactiever te maken. Installeer alvast de app van Mentimeter op je telefoon.

Natuurlijk ben je ook van harte welkom als je al de vorige keer hebt deelgenomen.

Tot donderdag 23 april 20.00 uur online!

Wiebo Hobma
Regio-/admiraliteitsconsulent
Dit bericht is verstuurd aan alle voorzitters en secretarissen van regio's en admiraliteiten.