Vooraankondiging onderzoek Scouting Academy 2020 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2020
Vooraankondiging onderzoek Scouting Academy 2020
Beste coördinator Scouting Academy/ trainingen,

Ter informatie sturen wij jou bij deze de tekst die morgen in de @-scout verschijnt over de enquêtes die wij binnenkort eruit gaan doen over het onderzoek Scouting Academy 2020. Indien je vragen hebt hierover, dan kan je mailen naar scoutingacademy@scouting.nl.

Het is alweer 10 jaar geleden dat Scouting Academy is gestart. In 2014 is een eerste evaluatie gedaan waarin bleek dat we goed begonnen waren, maar er was nog werk aan de winkel. In de afgelopen jaren is veel gebeurd en naar aanleiding van de resultaten van dat onderzoek willen we graag kijken waar we nu staan. We sturen een enquête aan leiding van de speltakken, aan praktijkbegeleiders, groepsbegeleiders, groepsvoorzitters, -secretarissen en aan trainers, praktijkcoaches en coördinatoren training van de regio’s. Vul jij hem ook in? Je zou ons enorm helpen.

Met vriendelijk groet
Namens Landelijk team Scouting Academy
Monika van Boheemen
Deze mail is verstuurd aan coördinatoren SA en secretariaten regio’s.