Onderzoek Scouting Academy en kwaliteit • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
mei 2020
Onderzoek Scouting Academy en kwaliteit
Beste vrijwilliger,

Je krijgt deze uitnodiging omdat je geregistreerd staat in Scouts Online in de functie van groepsbegeleider, praktijkbegeleider, groepsvoorzitter en/of groepssecretaris.

We willen graag weten wat jij vindt van de kwaliteit van jezelf en van de leidinggevenden en speltakken van je groep en wat er nodig is/was om de kwaliteit van die leiding en speltakken te (blijven) ontwikkelen.

Scouting Academy is tien jaar geleden gestart. In 2014 is een eerste evaluatie gedaan waarin bleek dat we goed begonnen waren, maar er was nog werk aan de winkel. In de afgelopen jaren is veel gebeurd en naar aanleiding van de resultaten van dat onderzoek willen we graag kijken waar we nu staan.

Je zou ons enorm helpen door deze enquête in te vullen. Je bent hier ongeveer 10 minuten mee kwijt. Je kunt de enquête invullen tot 19 mei. Alvast bedankt!

Landelijk team Scouting Academy
Naar enquête
Deze mail is verstuurd aan groepsbegeleiders, praktijkbegeleiders, groepsvoorzitters en groepssecretarissen.