VANAVOND: Uitnodiging online bestuurscafé • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
juni 2020
VANAVOND: Uitnodiging online bestuurscafé
Beste scout,

In het vorige bestuurscafé is de behoefte uitgesproken om vaker digitaal bij elkaar te komen. Nu de kogel door de kerk is over de zomerkampen lijkt het mij een mooi moment om weer bij elkaar te komen.

Op de agenda de volgende punten:
  • Hoe kun je de groepen ondersteunen in coronatijd? Welke vragen krijgen jullie van de groepen en welke vragen leven er bij jullie?
  • Hoe gaan de groepen om met de protocollen voor de zomerkampen? Hebben jullie inzicht in welke groepen gaan en welke niet? Zien jullie hier een rol voor jullie hierin? Robert Agterberg zal aansluiten om vragen vanuit het crisisteam te beantwoorden. Hebben jullie vragen, willen jullie die dan van te voren stellen via wiebo.hobma@scouting.nl (ik zet ze dan even door) zodat Robert zich hier ook op kan voorbereiden?
  • w.v.t.t.k. (als jullie nog punten willen bespreken, graag vooraf even aangeven welke dat zijn dan zetten we ze op de agenda)

Laat svp even weten of je aanwezig bent of niet. Graag even via wiebo.hobma@scouting.nl, want anders wordt iedereen gek van de notificaties ;)

De digitale meeting vindt plaats op:

Van 20.00 uur tot 22.00 uur!

Tot vanavond!

Wiebo Hobma
Regio-/admiraliteitsconsulent
Dit bericht is verstuurd aan alle voorzitters van regio's en admiraliteiten en het landelijk bestuur.