Aankondiging contributienota 2020 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
juli 2020
Aankondiging contributienota 2020
Beste landelijk vrijwilliger,

Jaarlijks schrijven we contributienota's uit aan scouts in de landelijke vrijwilligers/plusscouts pool die geen lid meer zijn van een groep of regio. Jij bent één van die vrijwilligers/plusscouts.

Op 1 september a.s. ontvang je de jaarlijkse contributienota ad. €. 23,70. Je lidmaatschap biedt je mooie kansen: je bent regelmatig actief landelijk vrijwilliger, je ontvangt vier keer paar jaar het Scouting Magazine, je kunt je inschrijven voor trainingen en evenementen, je kunt voor een Scoutingprijs kamperen op de mooie Scoutingterreinen en nog veel meer. Kijk hier voor alle voorzieningen en voorwaarden.

Hoe zit dit?
Ben je lekker met een landelijke klus bezig: dan hoef je niets te doen en blijf je gewoon lid! Uit voorgaande jaren merken dat dit niet altijd duidelijk is. Het kan zijn dat je je niet bewust bent van het feit dat je lid bent van de landelijke vrijwilligers-/plusscoutspool. In deze pool zit iedereen die actief of tijdelijk niet-actief landelijk vrijwilliger/plusscout is. Als je uitgeschreven bent bij een landelijk team, stroom je automatisch terug in deze pool.

Ben je momenteel niet actief en wil je geen lid meer zijn van de landelijke vrijwilligers/plusscoutspool van Scouting? Dan kun je je hier laten uitschrijven. Als je jezelf vóór 14 augustus 2020 uitschrijft zal je op 1 september 2020 geen contributiefactuur 2020 ontvangen en nemen we (helaas) afscheid van je. Uiteraard hopen we dat je lid wilt blijven van deze mooie vereniging en je op de vacaturesite op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.

Fedde Boersma
directeur Scouting Nederland
Dit bericht is verzonden naar alle vrijwilligers in de landelijke vrijwilligerspool.