Onderzoek Junglefestival in 2021 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
juli 2020
Reminder: onderzoek Junglefestival in 2021
Beste regiovoorzitter en coördinator activiteitenteam welpen,

Afgelopen vrijdag hebben we jullie een mail gestuurd met de vraag over mogelijk is om het Junglefestival te verplaatsen naar het voorjaar van 2021.

Van ongeveer 10 regio's hebben we nog geen reactie mogen ontvangen. Helaas heeft niemand van jouw regio nog gereageerd. Maar we vinden ook de mening van jullie regio van groot belang. Daarom willen we jullie vragen om dit alsnog even te (laten) doen. het kost je echt minder dan 2 minuten.

Klik hier om direct naar de vragenlijst te gaan.

Alvast bedankt!

Beste regiovoorzitter en coördinator activiteitenteam welpen,

Zoals jullie weten zijn naar aanleiding van het coronavirus vrijwel alle grote activiteiten in 2020 afgelast. Dat geldt helaas ook voor het Junglefestival dat ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de welpen in Nederland, op 31 oktober a.s. zou plaatsvinden in 8 pretparken verspreid over het land.

Het Junglefestival op 31 oktober a.s. gaat dus helaas niet door, maar wij zijn aan het onderzoeken of het mogelijk is om het Junglefestival alsnog door te laten gaan in het voorjaar van 2021.

Wanneer het Junglefestival in het voorjaar van 2021 kan plaatsvinden hebben de coördinatoren en hun teams aangegeven te blijven meewerken. De meeste parken staan open voor een doorstart. Wij horen ook graag wat de regio’s hiervan vinden. Is het mogelijk om Junglefestival in het voorjaar van 2021 of zitten wij daarmee bijvoorbeeld de regioactiviteiten in de weg?

Daarom willen wij jullie vragen om een korte vragenlijst in te vullen met de vraag of Junglefestival op 27 maart 2021 een goed idee vinden.

Naar de vragenlijst >>>

Deze vragenlijst is verstuurd aan zowel de voorzitter van de regio als aan de coördinator van het activiteitenteam welpen. Wij willen jullie vragen of tenminste één van jullie de enquête wil invullen (mocht het dubbel zijn dan is dat geen probleem). Zouden jullie dat uiterlijk zondag 5 juli willen doen, zodat we snel een beslissing kunnen nemen of we het Junglefestival in 2021 door kunnen laten gaan?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie medewerking!
Het projectteam 100 jaar welpen
Deze mail is verstuurd aan alle regiovoorzitters en de coordinatoren van de activiteitenteams welpen.