Uitnodiging online bestuurscafé 10 september • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
september 2020
Uitnodiging online bestuurscafé 10 september
Beste scout,

Hierbij nodig ik je graag uit voor het bestuurscafé voor donderdag 10 september aanstaande van 20.00 - 22.00 uur.

September is de maand van de ledenwerving. Welke rol kan de regio/admiraliteit hierin spelen? Dat is het thema van de avond. Waarom is dit van belang om hiermee aan de slag te gaan? Wat kunnen we doen om de groepen hierin te ondersteunen?

Verder willen we met elkaar kijken hoe de vlag ervoor staat met de coronamaatregelen en de activiteiten van de regio/admiraliteit.

Laat svp even weten of je aanwezig bent of niet. Graag even via wiebo.hobma@scouting.nl en niet via de Basecamp.

De digitale meeting vindt plaats op:
https://meet.jit.si/Bestuurscaferegioenadmiraliteitsvoorzitters van 20.00 uur tot 22.00 uur.

Tot donderdag!

Wiebo Hobma
Regio-/admiraliteitsconsulent
Dit bericht is verstuurd aan alle voorzitters van regio's en admiraliteiten en het landelijk bestuur.