Wachtlijsten bij Scoutinggroepen - een korte enquête • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
oktober 2020
Wachtlijsten bij Scoutinggroepen
Beste voorzitter of secretaris,

We willen je vragen om ons te helpen met het invullen van een korte enquête over wachtlijsten bij Scoutinggroepen. Met deze korte enquête van zes vragen wil Scouting graag inzicht krijgen in het aantal wachtlijsten/ledenstops dat Scoutinggroepen op dit moment hebben.

Het invullen hiervan kost je maximaal 10 minuten en helpt ons op weg om meer inzicht hierin te krijgen. Het invullen is helemaal anoniem. Zou je ons willen helpen? Overleg even binnen je Scoutinggroep wie deze enquête het beste kan invullen, we willen maximaal één antwoord per Scoutinggroep. Invullen kan t/m donderdag 15 oktober.

Alvast bedankt!
Naar de enquête
Deze mail is verstuurd aan alle voorzitters en secretarissen van Scoutinggroepen.