Verplaatsen Werkatelier Vrijwilligersbeleid landelijke vrijwilligers • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
oktober 2020
Verplaatsen Werkatelier Vrijwilligersbeleid landelijke vrijwilligers
Beste mede-verantwoordelijken voor het landelijk vrijwilligersbeleid,

Op 11 juli heeft het eerste Werkatelier in Zeewolde plaatsgevonden om, naar aanleiding van het onderzoek bij alle landelijke vrijwilligers en het onderzoek aan Boord Nemen (onderzoek bij onder de andere de vrijwilligerscoördinatoren en HRM' ers). tot een helder en gedragen vrijwilligersbeleid te komen voor vrijwillige inzet op landelijk niveau. Een vervolgdatum was aangekondigd voor zaterdag 6 november, in de verwachting dat we dit offline op het LSC zouden kunnen organiseren. Helaas hebben we op dit moment moeten concluderen dat het hier te onzeker voor is. We willen in november een korte online bijeenkomst organiseren om ook met het Werkboek Vrijwilligersbeleid verder te kunnen en de dilemma's die er liggen met elkaar te bespreken.
Om de zaterdag niet deels te gebruiken willen we uitwijken naar een avond. Zou je in de datumprikker willen invullen wanneer dit jou uitkomt?

Hartelijk dank als je dit zo snel mogelijk invult. Het is fijn als er vanuit ieder team 2 of meer personen aanwezig kunnen zijn. Verdere informatie over de bijeenkomst volgt.

Mede namens Monika, Maartje, Hanneke en Sergei,

Marijke Hodes
Dit bericht is verzonden naar teamcoördinatoren, vrijwilligerscoördinatoren, vrijwillige HRM'ers en het landelijk bestuur.