Werkatelier vrijwilligersbeleid • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
oktober 2020
Werkatelier vrijwilligersbeleid
Beste mede-verantwoordelijken voor het landelijk vrijwilligersbeleid,

Hartelijk dank voor jullie reacties op de datumprikker, daarbij kwam woensdag 11 november als meest gekozen uit de bus. We willen jullie graag uitnodigen voor de online bijeenkomst.
De bijeenkomst start rond 15.30 uur en zal tot 17.45 uur duren. Over exacte tijden en meer informatie over de inhoud van het programma volgt nader bericht. Ter voorbereiding alvast het verslag van het werkatelier op 11 juli in Zeewolde.

Heb je de datumprikker al ingevuld, dan rekenen we natuurlijk op je komst. Heb je de datumprikker nog niet ingevuld maar wil je toch nog deelnemen? Stuur dan even een mailtje aan hanneke.kreekel@scouting.nl

Mede namens Marijke, Monika, Maartje en Sergei

Hanneke Kreekel
Deze mail is verzonden aan mede-verantwoordelijke scouts voor het landelijk vrijwilligersbeleid.