Opleider gezocht: Afscheid Dave Nagy en openstaande vacature • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
oktober 2020
Opleider gezocht: Afscheid Dave Nagy en openstaande vacature
Beste coördinator Scouting Academy, trainer of praktijkcoach in de regio,

Tot nu toe was Dave Nagy de opleider vanuit Landelijk team Scouting Academy Support voor de regio’s Noord-Holland Noord, Noord-Holland Midden, Haarlem, Amsterdam-Amstelland en Het Gooi.

Helaas zal Dave stoppen als opleider en staat er een vacature open voor één of twee enthousiastelingen die deze functie zouden willen overnemen.

Uiteraard begrijpen we dat het vervelend is dat er nog geen vaste opvolger is voor Dave. Totdat er een structurele invulling gegeven wordt aan de openstaande vacature, zullen Gabby Wieten en Lia van Loo jullie zo goed mogelijk ondersteunen.

Lia zal tijdelijk het aanspreekpunt vanuit Scouting Academy Support zijn voor de regio’s: Noord-Holland Midden, Haarlem en Amsterdam-Amstelland. Gabby zal tijdelijk het aanspreekpunt vanuit Scouting Academy Support zijn voor de regio’s: Noord-Holland Noord en Het Gooi. De contactgegevens van Lia en Gabby zijn: Lia: lia.van.loo@scouting.nl 06-39853944 Gabby: gabby.wieten@scouting.nl 06-44548327.

We brengen graag de openstaande vacature bij je onder de aandacht: https://www.scouting.nl/vacatures/jij-draagt-bij-aan-kwaliteit-opleider-scouting-academy-support

Is deze vacature iets voor jou? Of ken je iemand die mogelijk interesse heeft om opleider te worden in de Noord-Hollandse regio’s? Stel gerust je eventuele vragen over de inhoud van de functie aan Lia en Gabby of neem contact op met de vrijwilligerscoördinator van de Scouting Academy via odyle.wentink@scouting.nl.

Namens Scouting Academy willen we Dave Nagy bedanken voor zijn inzet! En wie weet….mogen we jou binnenkort verwelkomen als nieuwe opleider?

Landelijk team Scouting Academy
Dit bericht is verzonden naar coördinatoren Scouting Academy, trainers en praktijkcoaches van de regio's Noord-Holland Noord, Noord-Holland Midden, Amsterdam-Amstelland, Het Gooi en Haarlem.