CP communicatiedag 2020: notulen en andere informatie • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
november 2020
CP communicatiedag 2020: notulen
Hoi scout,

Gisteren hebben we een geweldige dag gehad met bijna 70 contactpersonen communicatie tijdens de eerste online editie van de CP communicatiedag. Voor iedereen die erbij was, maar zeker ook voor iedereen die er helaas niet bij kon zijn, sturen we deze mail met alle informatie van de dag zelf.

Wat je in deze mail kunt vinden:

Daarmee heb je alle informatie die er gisteren is besproken. Daarnaast hebben we jullie nog beloofd om de Microsoft Teams achtergronden beschikbaar te maken op de website, voor de mensen die graag een Scoutingachtergrond in Microsoft Teams willen. Dat is inmiddels gelukt. De achtergronden zijn hier te vinden.

Natuurlijk zijn we heel benieuwd hoe jullie de dag hebben ervaren. Daarom hebben we een korte enquête over gisteren gemaakt. Het duurt ongeveer 5 minuten om hem in te vullen en daarmee help je Landelijk team Communicatie om de volgende CP communicatiedag nóg beter te maken. De enquête is hier te vinden.

Wij hebben het gisteren een hele leuke dag gevonden en zijn blij dat we zoveel van jullie mochten verwelkomen. We kijken nu al uit naar de volgende!

Groetjes,
Namens Landelijk team Communicatie,
Wendy
Enquête!
Deze mail is verstuurd aan alle contactpersonen communicatie van groepen en regio's, alle landelijk vrijwilligers uit communicatieteams van evenementen en alle landelijk vrijwilligers verbonden aan Landelijk team Communicatie.