Beantwoording regiovragen LR 12-12-2020 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2020
Beantwoording regiovragen LR 12-12-2020
Beste scout,

Vandaag is de beantwoording van de regiovragen in het kader van de landelijke raad van 12 december a.s. op de website geplaatst. Door de huidige coronamaatregelen is het wederom niet mogelijk een fysieke bijeenkomst te houden.

Zoals vermeld bij het versturen van de agenda is besloten om de stukken voor de vergadering alleen digitaal te verspreiden.
Het besluitvormend deel van de landelijke raad vindt plaats op 12 december a.s. vanaf 13:00 uur.
’s Ochtends vindt de training voor nieuwe raadsleden plaats. Aanmelden voor de training kan via het formulier.

Voor alle betrokkenen en geïnteresseerden zijn de agendastukken in zijn geheel of per agendapunt te ​bekijken of te downloaden via www.scouting.nl.

Klik hier om direct naar de beantwoording van de regiovragen en aanvullingen op de agenda van de landelijke raad te gaan,

Aanmelden
Aanmelden voor het besluitvormend deel van de landelijke raad van 12 december a.s. is mogelijk tot en met woensdag 9 december.

Raadsleden (1 per regio) die zich willen aanmelden voor deelname aan het besluitvormend deel kunnen zich aanmelden via: https://sol.scouting.nl/as/form/34227/participant/new/
Plaatsvervangend raadsleden en overige belangstellenden die als toehoorder het besluitvormend deel willen bijwonen kunnen zich aanmelden via: https://sol.scouting.nl/as/form/34229/participant/new/

Degenen die zich na 9 december aanmelden kunnen enkel als toeschouwer/overige belangstellende deelnemen.

Let er wel op dat je je in SOL inlogt in jouw rol als (plv) landelijk raadslid benoemd door de regio.

Inloggen
1 a 2 dagen vooraf wordt de aanmeldlink verstuurd naar de personen die zich (uiterlijk woensdag 9 december) hebben aangemeld via bovengenoemde link. Het is mogelijk vanaf 13.00 uur in te loggen, vanaf 13.15 uur begint de vergadering. Na 13.15 uur kunnen helaas geen nieuwe deelnemers of toehoorders meer worden toegelaten omdat er anders geen overzicht meer is over de aanwezigen en het quorum.

Bij vragen of opmerkingen kun je een e-mail sturen naar landelijkeraad@scouting.nl

Landelijk bestuur
Dit bericht is verzonden aan regiovoorzitters en secretarissen van steunpunten, regio's en admiraliteiten, medewerkers Scouting Nederland. Ter informatie aan alle leden en plaatsvervangend leden van de landelijke raad en de leden van het landelijk bestuur.