Landelijke online bijeenkomst regio-coördinatoren Scouting Academy 12-01-2021 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2020
Landelijke online bijeenkomst regio-coördinatoren Scouting Academy 12-01-2021
Beste scout,

Allereerst hopen wij dat het goed met je gaat!

Als regio-coördinator Scouting Academy speel je een belangrijke rol in jullie aanbod aan deskundigheidsontwikkeling voor de groepen. Daarmee draag je bij aan de ontwikkeling van deskundige leidinggevenden en leidingteams én dus aan de kwaliteit van het Scoutingspel!

De opleiders van het landelijk team Scouting Academy Support hielden dit najaar een enquête over de samenwerking met hun regio’s en jij was wellicht een van de respondenten. In de uitkomsten van die enquête viel op dat jullie behoefte hebben aan meer inzicht in het landelijke beleid en de landelijke ontwikkelingen binnen Scouting Academy.

Daarom nodigen we je graag uit om je bij te praten en van gedachten te wisselen over een aantal recente en aankomende ontwikkelingen tijdens het landelijk overleg voor regio-coördinatoren Scouting Academy op dinsdag 12 januari 2021, 20.00-21.30 uur, online.

Onderwerpen die we willen bespreken zijn o.a.:
-           Uitkomsten onderzoek ‘Scouting Academy en kwaliteit van leidinggevenden en leidingteams’ én het vervolgtraject dat gericht is op de doorontwikkeling van Scouting Academy
-           De eerste ideeën voor het ontwikkelen van een online leeromgeving
-           De ontwikkelingen rond het digitaliseren van de modules voor leidinggevenden

Tijdens deze avond neemt Caspar Signet, na vier jaar, afscheid als vrijwillig teamcoördinator van het Landelijk team Scouting Academy en kun je kennismaken met zijn opvolger.

Ben je er bij? Meld je dan aan in Scouts Online, klik hier om je in te schrijven.
Je ontvangt op 11 januari, na inschrijving, de link naar de online bijeenkomst in je mail.

Als je niet kunt, zorg je dan voor een vervanger?
Hopelijk tot ziens op 12 januari!

Caspar Signet en Monika van Boheemen,
Teamcoördinatoren Landelijk team Scouting Academy
Dit bericht is verzonden naar regio-coördinatoren Scouting Academy en secretariaten regio's.