Brainstorm digitaliseren modules voor leiding 20-1 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2020
Brainstorm digitaliseren modules voor leiding 20-1
Beste scout,

We willen het trainingsaanbod van Scouting Academy voor (speltak)leidinggevenden uitbreiden door de modules voor leidinggevenden digitaal te maken. Hiervoor zijn we een projectteam aan het oprichten dat bestaat uit trainers uit verschillende regio's. We maken samen e-learning modules en bijbehorende praktijkopdrachten waarmee leidinggevenden makkelijker, efficiënter en meer gericht kunnen werken aan hun competenties.

Het Landelijk team Scouting Academy ondersteunt ons hierin met softwarelicenties en advies en denkt mee op hoofdlijnen. We willen trainers, praktijkbegeleiders en praktijkcoaches, uit het hele land, uitnodigen om met ons mee te denken over dit project. Hiervoor organiseren wij een online bijeenkomst. In die bijeenkomst vertellen wij: wat we met dit project willen bereiken en wat de stand van zaken is. Ook leggen wij jullie een aantal concrete vragen voor en hopen van jullie veel tips, ideeën, aandachtspunten etc. te horen. Met jullie input kunnen we tot een beter resultaat komen.

Ben je bij het lezen van deze mail al enthousiast geworden over het initiatief en lijkt het je leuk om in het projectteam te stappen? Aan het eind van de bijeenkomst vertellen wij hier meer over. We zoeken namelijk nog versterking.

De bijeenkomst is op 20 januari en start om 19.30 uur. Ben je erbij? Meld je dan aan in Scouts Online: https://sol.scouting.nl/as/form/34482/participant/new/. Je ontvangt op 19 januari, na inschrijving, de link naar de online bijeenkomst in je mail.

Hopelijk tot ziens op 20 januari!

Erwin van den Broek en Mark Rosel
Projectteam e-learningmodules en trainers bij regio Zeeland
delen via
Dit bericht is verzonden aan alle leden van regionale trainingsteams, regiotrainers, praktijkcoaches, coördinatoren trainingen van regiobesturen, praktijkbegeleiders en secretarissen van groepen en regio’s.