Inventarisatie vaargebieden • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
december 2020
Inventarisatie vaargebieden
Beste ,

Hierbij ontvang je een enquête over de vaargebieden van je groep. Het doel van deze enquête is om beter inzicht te krijgen in de vaargebieden van de waterwerkgroepen. Zo kunnen we een betere ondersteuning bieden aan de waterwerkgroepen.

We willen je vragen om in deze enquête jullie vaargebied(en) in te tekenen. Dat wil zeggen: het gebied waar jullie frequent varen. De gebieden van (zomer)kampen hoeven jullie niet mee te nemen. Je kunt één gebied tekenen. Wil je toch meerdere vaargebieden intekenen, bijvoorbeeld omdat jullie speltakken in verschillende vaargebieden varen, dan willen we je vragen om het formulier meerdere keren in te vullen.

Wil jij kijken wie binnen jullie groep dat het beste even kan doen? Deze mail kun je dan gewoon doorsturen. Uiteindelijk krijgen we met deze inventarisatie een kaart van Nederland met daarop alle vaargebieden van waterscouts. Deze kaart komt te zijner tijd op de website van Scouting Nederland.

Alvast heel veel dank voor je medewerking. Mocht je tegen problemen aanlopen dan kun je je vraag sturen naar wiebo.hobma@scouting.nl.

Hier is de link waar je de vaargebieden kunt intekenen. De uitleg over hoe je dat kunt doen staat hier ook beschreven. Het zou mooi zijn als het jullie lukt dit in de kerstvakantie in te vullen. Alvast hartelijk dank hiervoor en heel fijne feestdagen toegewenst.

Wiebo Hobma
Regio-/admiraliteitsconsulent
Dit bericht is verstuurd aan alle secretarissen van waterwerkgroepen en regionale admiraliteiten