Uitnodiging doorontwikkeling Scouting Academy februari/maart 2021 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
januari 2021
Uitnodiging doorontwikkeling Scouting Academy februari/maart 2021
Beste scout,

In 2020 heeft Landelijk team Scouting Academy in opdracht van het landelijk bestuur een onderzoek gedaan naar hoe Scouting Academy als methode bijdraagt aan de kwaliteit van leidinggevenden en leidingteams in groepen. Dat onderzoek is afgelopen najaar afgerond. We willen tijdens vier bijeenkomsten de belangrijkste uitkomsten van het onderzoek én de ideeën voor verbetering van Scouting Academy met jullie bespreken. Dit is jullie kans om hierover mee te praten/mee te denken over de doorontwikkeling van Scouting Academy! Meld je daarom aan bij één van de vier online overleggen:

Dinsdag 2 februari 2021, van 20.00-21.30 uur
Donderdag 4 februari 2021, van 20.00-21.30 uur
Woensdag 10 februari 2021, van 20.00-21.30 uur
Dinsdag 9 maart 2021, van 20.00-21.30 uur

Ben je erbij? Meld je dan aan in Scouts Online: https://sol.scouting.nl/as/form/34287/participant/new/ Per bijeenkomst is er plek voor 25 personen. Je ontvangt dan ongeveer 2 dagen van tevoren de link naar de online bijeenkomst in je mail.

Hopelijk tot ziens in februari of maart!

Met vriendelijke groet, Ruud Baartmans en Monika van Boheemen
Teamcoördinatoren Landelijk team Scouting Academy
delen op
Dit bericht is verzonden aan alle leden van regionale trainingteams, regiotrainers, praktijkcoaches, coördinatoren trainingen van regiobesturen, praktijkbegeleiders, secretarissen van groepen en regio’s.