Alles wat je weten moet voor je nieuwe functie ! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
Laat je uitdagen als  bij

Beste ,

Zojuist ben je in Scouts Online benoemd als  bij . Om je op weg te helpen in je nieuwe functie, zijn er veel leuke en handige zaken beschikbaar, speciaal voor jouw functie. Misschien ben je (nog) jeugdlid bij Scouting of ben je dat geweest en ben je al van veel zaken op de hoogte. Toch is het handig om deze informatie even door te nemen.

Als vrijwilliger bieden we je met Scouting Academy mogelijkheden om je te ontwikkelen op de gebieden waar jouw interesses liggen. Dat komt niet alleen binnen Scouting, maar ook daarbuiten van pas. Genoeg kansen dus om je nu, maar ook in de toekomst, te laten uitdagen!

Ik wens je een geweldige tijd als  en veel fantastische uitdagingen bij Scouting toe! Wil je meer informatie over zaken die te maken hebben met jouw functie, kijk dan ook eens op onze website www.scouting.nl.

Jaap Boot
Voorzitter Scouting Nederland

Aan de slag als evenement- of trainingsbeheerder

Als evenement- of trainingsbeheerder verzorg je de administratieve afhandeling rondom het inschrijven van evenementen en traingen via Scouts Online. .

Scouts Online
Scouts Online is de administratieve applicatie van Scouting die je helpt met de ledenadministratie, maar ook met de financiën in je groep of regio en je kunt je er ook eenvoudig en snel inschrijven voor evenementen en trainingen. Snel naar Scouts Online? Klik hier. De Scouts Online-modules zijn beschikbaar in het Nederlands en Engels. De ontwikkeling van Scouts Online gaat nog iedere dag door. Nieuwe modules en tools worden gefaseerd ontwikkeld en ingevoerd.

Aan de slag met Scouts Online? De belangrijkste onderwerpen zijn samengevat in een handige basishandleiding. Je vindt hierin onder andere informatie over het inrichten van de administratie voor je Scoutinggroep. Download de basishandleiding voor Scouts Online of de handleidingen voor de module ledenadministratie. Heb je de basis onder de knie? Dan kun je aan de slag met de evenementen- en trainingsmodule!

Evenementen- en trainingsmodule
Met deze module kan een evenement- of trainingbeheerder formulieren aanmaken en openstellen voor een specifieke doelgroep. Als er deelnamekosten voor de deelnemers zijn, worden er vorderingen aangemaakt die in de Financiële module afgehandeld worden. Aan trainingsformulieren kunnen kwalificaties gekoppeld worden die na het voltooien van de training door het systeem aan de deelnemers toegekend worden. Bekijk meer informatie en de handleiding.

Trainingen
Regelmatig zijn er gratis trainingen voor het gebruik van Scouts Online. Een aanrader! Bekijk de actuele trainingsdata. Voor vragen over Scouts Online kun je 24/7 terecht bij de helpdesk per mail of gebruik de handige chatfunctie in Scouts Online.

Scouting Nederland staat voor je klaar!
Bij Scouting Nederland staan enthousiaste vrijwilligers voor je klaar om je te helpen met de uitdagingen die je op je pad als evenement- en trainingsbeheerder tegenkomt. Op Scouting.nl vind je heel veel informatie en interessante downloads over allerlei onderwerpen. Kun je iets niet vinden of heb je specifieke vragen? Stuur dan een mailtje, bel ons (+31(0)33-496 09 11) of stuur een WhatsApp (+31 (0)65 774 64 22)! Via Facebook en Instagram delen we volop inspiratie en ook hier kun je natuurlijk terecht met je vragen.

Blijf op de hoogte!
Via @-scout, de Scoutingupdate die je als  iedere twee weken ontvangt, blijf je op de hoogte van het laatste nieuws, belangrijke informatie, de leukste activiteiten en evenementen en nog veel meer. Alle vrijwilligers van  ontvangen @-scout in hun eigen mailbox. Daarnaast ontvang je vier keer per jaar Scouting Magazine met daarin speciaal voor vrijwilligers het katern Scouts Info.
Vrijwilligersbadge
Dé badge voor iedereen die een ondersteunende functie bekleedt binnen de groep, de regio of het land. Ben je naast je ondersteunende functie ook leiding? Ook dan mag je de badge dragen. De badge hoort op de linkermouw van de Scoutfit.
Nu voor 2,00
Bestel nu
delen op
Facebook Twitter LinkedIn
Scouting Original Sweater
De Scouting Original sweaters zitten lekker warm en zien er nog tof uit ook. De trui is verkrijgbaar in de diverse kleuren en modellen.
Nu voor 24,95
Bestel nu
delen op

Jouw Scouts Online-lidnummer is:
Je ontvangt deze mail omdat je vrijwilliger bent bij Scouting Nederland en gestart bent in een nieuwe functie.