Tijd voor een feestje! , gefeliciteerd met je verjaardag. • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
Gefeliciteerd met je verjaardag
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Er ligt een heel speciaal cadeautje voor je klaar...
Hoi scout,

Hiep hiep hoera! Vandaag is je verjaardag. We wensen je een hele leuke en fijne dag toe. En... wie jarig is, krijgt natuurlijk een cadeautje!

Speciaal voor je verjaardag kan je bij de ScoutShop een cadeautje uitzoeken als je een bestelling doet.  Een unieke verjaardagsbadge voor op je Scoutfit, de verjaardagssleutelhanger of de speciale verjaardagsdasring. De sleutelhanger wordt assorti in één van de verschillende kleuren geleverd.

Hoe werkt het?
Door een actiecode toe te voegen aan jouw winkelwagen kun je de badge, dasring of sleutelhanger toevoegen aan jouw online bestelling.

Voor de badge gebruik je de actiecode: vrjrdg1902
Voor de sleutelhanger gebruik je de actiecode: vrjrdg1903
Voor de dasring gebruik je de actiecode: vrjrdg1904

De actiecode is twee maanden geldig, maximaal één cadeautje per bestelling. De badge, sleutelhanger of dasring is online niet los te bestellen.

Je kunt op vertoon van deze mail de badge, sleutelhanger of dasring ook gratis afhalen in één van de winkels van de ScoutShop.

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Jaap Boot
Voorzitter Scouting Nederland
Je ontvangt deze e-mail omdat je lid bent van Scouting Nederland en vandaag jarig bent.