Welkom bij Scouting, • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
Welkom bij Scouting!
Beste ouder/verzorger van ,

Onlangs is lid geworden van . Met plezier heet ik  welkom bij de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland. Op speurtocht gaan, samen spelen, de natuur ontdekken, lekker vies worden, varen en op kamp gaan: met het Scoutingprogramma worden kinderen uitgedaagd hun grenzen te verleggen en nieuwe vrienden te maken.

Er zijn in Nederland ruim 1.000 Scoutinggroepen die ondersteund worden vanuit de landelijke organisatie. Scouting Nederland verzorgt onder andere de training van vrijwilligers, de ontwikkeling van leuke spelboeken voor de kinderen en de organisatie van nationale en internationale evenementen. Ik ben er trots op dat we dat met meer dan 25.000 vrijwilligers voor elkaar krijgen!

Ik wens  een geweldige tijd en veel fantastische uitdagingen bij Scouting toe! Wilt u meer weten over Scouting, dan nodig ik u graag uit een kijkje te nemen op onze website.

Jaap Boot
Voorzitter Scouting Nederland
Cadeautje
Speciaal voor  ligt er een cadeautje klaar bij de ScoutShop: een unieke welkomstbadge. Bij aankoop van een product in de ScoutShop vult u de actiecode welkom1018 in bij het veld 'actiecode' in uw winkelwagen. We voegen de unieke badge dan gratis toe aan uw bestelling. Gaat u naar een ScoutShop-winkel in de buurt? Print deze mail of laat 'm zien op uw smartphone. De actiecode is twee maanden geldig, dus vergeet niet om de welkomstbadge binnen die periode aan te vragen bij uw bestelling bij de ScoutShop.
Scoutcard
Bij het lidmaatschap van Scouting hoort ook een Scoutcard. Deze kaart is niet alleen een lidmaatschapsbewijs van Scouting Nederland, maar biedt ook voordelen, zoals korting op een aantal artikelen in de ScoutShop of bij het kamperen op de Labelterreinen van Scouting. De Scoutcard is te downloaden door een account aan te vragen via Scouts Online en vervolgens in te loggen. Hier kunt u ook uw contactgegevens, zoals mailadres en telefoonnummer aanpassen. Wat verder van pas kan komen, is het lidnummer: .
ScoutShop
Verder heeft de vereniging een eigen winkel, de ScoutShop, waar naast Scoutingartikelen zoals de Scoutfit en de Bevergids ook allerlei outdoorartikelen te koop zijn. De winkels zitten in heel Nederland en uiteraard vindt u de ScoutShop ook op internet, via www.scoutshop.nl.
Bevergids
Een boek, speciaal voor bevers. In dit boek ga je samen met Stuiter naar het dorp Hotsjietonia waar je alle bewoners ontmoet. Je kunt ook zelf aan de slag met allerlei spelletjes, kleurplaten en knutselideeën.
Nu voor 12,00
Bestel nu
delen op
SETAANBIEDING slaapmat en slaapzak
Nog een slaapmat en slaapzak nodig voor je eerste overnachting of kamp? Bij de ScoutShop is een voordelige set verkrijgbaar die hierin voorziet. Zeer geschikt voor een eerste overnachting of kamp waarmee je gegarandeerd een paar jaar vooruit kan.
Normaal 104,90
Nu voor 94,95
Bestel nu
delen op

Scouting Magazine
Vier keer per jaar ontvangt  het Scouting Magazine, met daarin het katern Beverpost. In Beverpost staan allerlei leuke weetjes en activiteiten. Bovendien kan uw kind al een kijkje nemen in de katernen van de volgende leeftijdsgroepen om te zien wat voor leuke avonturen daar te beleven zijn. In het katern Scouts Info staat allerlei informatie over ontwikkelingen in de vereniging die ook voor u erg interessant is.
Volg Scouting
Op de website van Scouting Nederland vindt u alle informatie over de speltak van en Scouting in het algemeen. Volg Scouting Nederland ook via Facebook, Instagram, YouTube of Twitter.
U ontvangt deze eenmalige e-mail, omdat uw zoon of dochter ingeschreven is als lid van Scouting Nederland.