Online netwerkdag voor kamptrainers en kamptraining organisatoren op 7 februari 2021 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
februari 2021
Online netwerkdag 7 februari 2021
Online netwerkdag voor kamptrainers en kamptraining organisatoren
Datum:                7 februari 2021

Tijd:                      13:00 – (uiterlijk) 15:00

Locatie:              https://meet.jit.si/NetwerkdagKampTrainers_SCNL

I.v.m. Corona zal ook dit jaar de landelijke netwerkdag voor kamptrainers en kamptrainingorganisatoren online verlopen. Het succes van afgelopen jaar maakt dat we hem dit jaar wel organiseren. De netwerkdag is het platform om onze ervaringen en ideeën uit te wisselen en op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen rondom de kamptrainingen en de kampkwalificaties binnen Scouting Nederland. Ook kunnen we op deze manier input leveren aan de ontwikkeling van kamptrainingen binnen Scouting Nederland. Hierbij het programma van de dag. Opgave is niet nodig.

Programma
  • Inlog time 12:45 – 13:00 uur: Vanaf 12:45 kan er worden ingelogd. Dit is het moment voor small talk.
  • 13:00 uur: Start programma: We beginnen het programma met een voorstelrondje. Hierbij zijn we vooral benieuwd naar:
    • Wie je bent
    • Waar je vandaan komt
    • Bij welke training je aangesloten bent
    • Wat je rol is bij je training
    • Wat jou het gevoel gaat geven dat je deze komende 2 uur nuttig hebt besteed
Dit mag je zo vertellen maar eventueel kan je ook gebruiken maken van schermdelen en een mooie afbeelding/collage/korte presentatie voorbereiden. Houd het kort ��, ongeveer 3 min per persoon max.
  • 13:15 uur Nieuws uit SA: Binnen SA zijn er wat stoelen gewisseld en wordt er gewerkt aan vernieuwing en projecten. Ruud zal ons op de hoogte brengen.
  • 13:30 uur: Rondje langs de kamptrainingen: We maken een rondje langs alle kamptrainingen. Wat is er nog gelukt, wat is er niet meer gelukt? Wat zijn de plannen voor 2021? Ook hier is het mogelijk gebruik te maken van presentatiemiddelen via scherm delen. Hierbij krijgt iedere training maximaal 10 minuten.
  • 14:00 uur: Digitalisering trainingen: Voor de basismodules zijn er ontwikkelingen en initiatieven deze te digitaliseren en via een vorm van e-learning aan te bieden. Wat is er mogelijk voor de kamptrainingen. Is (een deel) digitalisering mogelijk? Via een brainstormsessie willen we ideeën op doen en van gedachten wisselen.
  • 14:30 uur: Punten van vorig jaar: Vorig jaar zijn er een aantal actiepunten uit de bijeenkomst gekomen. Deze gaan we bespreken en verder uitzetten.
  • 15:00 uur (uiterlijk): Afsluiting

Tot slot
Graag hoop ik vele van jullie te mogen zien inloggen in de meeting. Inschrijven in SOL is niet nodig.

Jordi van Nistelrooij
Organisatie Netwerkdag
Deze mail is verstuurd aan trainers, opleiders en coördinatoren trainingen.