Ook na je verhuizing kun je bij Scouting blijven! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
Laat je uitdagen, ook na je verhuizing!

Beste ,

Allereerst bedankt voor het invullen van de korte vragenlijst die je van ons ontving na het stopzetten van je lidmaatschap bij Scouting. We vinden het jammer dat je weggaat en uit de vragenlijst begrepen we dat je (onder andere) stopt, omdat je gaat verhuizen.

Wist je dat er in Nederland wel 1.000 Scoutinggroepen zijn en dat er in meer dan 90% van de gemeenten een Scoutinggroep te vinden is? We nodigen je daarom graag uit om in je nieuwe woonplaats eens een kijkje te komen nemen bij Scouting! Op Scouting.nl kun je je nieuwe postcode of woonplaats invullen en vind je snel de groep(en) bij jou in de buurt. Of je nu jeugdlid of vrijwilliger wilt worden, je kunt altijd vrijblijvend een aantal keer kijken en meedoen bij de groep van je keuze. Voor iedereen van 18 jaar en ouder zijn er uitdagende vrijwilligersfuncties bij Scoutinggroepen en -regio's en voor studenten is er in een aantal studentensteden een studentenscoutinggroep!

We zien je graag terug bij Scouting!

Jaap Boot
Voorzitter Scouting Nederland

Je ontvangt dit bericht als oud-lid van Scouting éénmalig omdat je hebt aangegeven te gaan verhuizen.