Jammer dat je stopt met Scouting,  • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
Bedankt voor je inzet bij Scouting!
Beste  ,

Onlangs ben je gestopt als vrijwilliger bij Scouting. Jammer dat je weggaat! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad en ik bedank je dan ook graag voor jouw bijdrage aan de ontwikkeling van meiden en jongens bij Scouting. Om Scouting in de toekomst uitdagend te houden voor andere vrijwilligers, ben ik benieuwd waarom je je lidmaatschap hebt opgezegd. Misschien ga je wel iets anders doen in je vrije tijd, of ga je verhuizen? Via onderstaande button vind je een korte vragenlijst. Zou je deze vragen in willen vullen? Daarmee help je Scouting enorm! Het invullen kost je maar een paar minuten.
Start!

Hieronder vind je nog wat informatie die handig voor jou kan zijn, ook nu je geen vrijwilliger meer bent bij Scouting. Zo kun je voor allerlei outdoorproducten ook als oud-lid terecht bij de ScoutShop en zijn er allerlei mogelijkheden om op de hoogte te blijven van Scouting in Nederland.

Nogmaals bedankt voor je inzet voor Scouting en misschien tot in de toekomst!

Jaap Boot
Voorzitter Scouting Nederland
ScoutShop voor oud-leden: toffe producten
Ook als je geen lid meer bent van Scouting, kun je de beste outdoorproducten gewoon bij ScoutShop bestellen. Ga je kamperen tijdens je vakantie, dan is een goede slaapmat of slaapzak natuurlijk onmisbaar. Ook kun je bij ScoutShop terecht voor goede wandelschoenen, leuke spellen en alles rondom outdoor cooking. Met je aankoop bij ScoutShop steun je Scouting in Nederland.
ScoutShop
Blijf betrokken: word donateur

Kun je door omstandigheden geen lid meer zijn, maar wil je wel betrokken blijven? Word dan donateur! Op deze manier maak je het mogelijk dat nóg meer meiden en jongens zich bij Scouting kunnen ontwikkelen. Daarnaast profiteer je van leuke voordelen en blijf je op de hoogte van al het Scoutingnieuws.

Word donateur
Vrijwilliger bij Scouting: goed bezig!
Tijd voor een nieuwe uitdaging? Word vrijwilliger bij Scouting Nederland! Als vrijwilliger op landelijk niveau laat je je verrassen door een van de vele uitdagende vacatures. Weet je nog niet precies welke functie bij je past of heb je vragen? WhatsApp met ons via 0657746422. Laat je uitdagen!
Vacatures
Je ontvangt dit eenmalige bericht als oud-lid van Scouting Nederland.