Online Coachcafé donderdag 11 maart • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
februari 2021
Online Coachcafé donderdag 11 maart
Beste bestuurscoaches,

Wil je meer weten over hoe je het traject Bestuursontwikkeling ook online kan aanbieden? Kom dan naar ons online Coachcafé op donderdag 11 maart van 20:00 - 21:30 uur. In dit Coachcafé staat online Bestuursontwikkeling namelijk centraal.

Drie Scoutingregio's (Eindhoven/Helmond en Limburg) zijn gestart met online Bestuursontwikkeling trajecten. Tijdens het Coachcafé delen Jan van Rooij en Frank Defesche hun ervaringen met ons. Wat we al weten is dat de deelnemende groepsbesturen erg enthousiast zijn over deze aanpak en de mogelijkheid elkaar online te treffen.

Behalve delen van ervaringen uit de praktijk, gaan we ook in op de 'tips & tricks' en het gebruik van online tools. Verder nog informatie over 'april - besturenmaand'; een hele maand aandacht voor besturen binnen Scouting.

Doe je ook mee? We zien je graag en horen ook graag jouw ervaringen. Meld je even aan via sterbesturen@scouting.nl zodat we je de link naar het Coachcafé kunnen sturen.

Tot 11 maart, we kijken naar jullie uit!

Jacqueline, Anneke, Roel, Gert en Han.
Deze mail is verstuurd aan alle bestuurscoaches van Scouting Nederland.