Uitnodiging webinar 'Voor, op of over de grens? Afhankelijkheidsrelaties en Scouting' • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
maart 2021
REMINDER | Uitnodiging webinar 'Voor, op of over de grens? Afhankelijkheidsrelaties en Scouting'
Beste scout,

Hierbij sturen we je een reminder voor onderstaande uitnodiging. Je hebt nog tot en met aanstaande maandag 29 maart om je aan te melden voor het webinar 'Voor, op of over de grens? Afhankelijkheidsrelaties en Scouting'. Na aanmelding ontvang je op dinsdag 30 maart de link naar het webinar in je mailbox.

Graag nodigen we je uit om aanwezig te zijn op 31 maart 2021 om 19.30 uur bij het webinar 'Voor, op of over de grens? Afhankelijkheidsrelaties en Scouting'. Het webinar wordt gegeven door Janine Janssen van de Avans Hogeschool. Zij is lector veiligheid in afhankelijkheidsrelaties. Wij gaan met haar in gesprek over afhankelijkheidsrelaties binnen Scouting.

Wat betekenen deze afhankelijkheidsrelaties als er sprake is van vermoeden van misbruik (seksueel, geweld, macht)? Is er plaats voor vergeven & begrijpen? Kan de zaak van twee kanten bekeken worden?

Voor wie?
Het webinar is interessant voor iedereen die binnen Scouting te maken heeft met sociale veiligheid en meer wil weten over de rol die afhankelijkheidsrelaties hier binnen spelen.

Aanmelden
Wil je deelnemen aan het webinar? Meld je dan gelijk aan via deze link. Een paar dagen voor het webinar ontvang je nog een link om deel te kunnen nemen.

De spreekster: Janine Janssen
Nieuwsgierig naar de spreekster? De lectorale rede van Janine Janssen staat op de website van Avans.

Heb je vragen over de webinar? Stuur dan een mail naar socialeveiligheid@scouting.nl.

Graag tot ziens op 31 maart 2021!

Met vriendelijke groet
Dolinde Webers (Landelijk opvangteam)
Geertje Lycklama a Nijeholt (Landelijk team Sociale veiligheid)
Deze mail is verzonden aan de leden van de geschillencommissie, het netwerk bemiddelaars, het landelijk opvangteam, de landelijk vertrouwenspersonen, vertrouwenspersonen in Scoutinggroepen en aan alle medewerkers van het landelijk servicecentrum voor wie dit een interessant webinar is.