Presentatie en Q&A MS365 • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2021
Presentatie en Q&A Microsoft 365 bij Scouting
Hoi scout,

In de afgelopen tijd heb jij net als veel andere landelijk vrijwilligers en beroepskrachten een Microsoft 365 account gekregen. We geven je graag een extra uitleg over het gebruik ervan op woensdagavond 14 april.

Alle basismogelijkheden worden behandeld en er is ruimte voor vragen. Om daar goed op in te kunnen spelen vragen we je om je in te schrijven en eventuele vragen alvast door te geven. Dan weten wij waar we extra aandacht aan moeten besteden. Heb je een hele specifieke vraag? Die kun je daar ook kwijt, dan nemen we rechtstreeks contact met je op. Na je inschrijving ontvang je in de week van 12 april een link waar je de presentatie kunt volgen.

Ad Dekker en Max Bayens
namens Landelijk team Internet
Inschrijven
Dit bericht is verzonden naar landelijk vrijwilligers en beroepskrachten met een MS365 account van Scouting.