Kom jij ook naar de jonge bestuurdersborrel? • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2021
Jonge bestuurdersborrel
Hi jonge bestuurder,

Ben jij jong en zit je in het bestuur van een groep, stichting, admiraliteit of regio? Kom dan in de besturenmaand naar de jonge bestuurdersborrel! We zijn zelf lid van het landelijk bestuur, en we organiseren dit online evenement omdat we graag kennis willen maken met jullie. Zo kunnen we samen ontdekken wat ons jonge bestuurders bindt, interesseert en motiveert.

De borrel vindt plaats op vrijdag 16 april van 20.00 – 21.00 uur. Het programma? Niet te serieus en vooral gezellig met elkaar in gesprek gaan, waarbij we ook een deel in kleinere groepjes doen.

Lijkt je dat ook wat, meldt je dan uiterlijk 15 april aan met deze link en je ontvangt op 16 april de inloggegevens voor de online borrel: .

Heb je een idee wat je deze avond zou willen bespreken of een vraag aan één van ons (ook als die niks met de borrel te maken heeft), mag je ons altijd een e-mail sturen.

Zet je drankjes alvast koud, dan zien we je op vrijdag 16 april!

Vriendelijke groet,
Arwen, Eefje & Maam
Landelijk bestuur Scouting Nederland

P.S. Twijfel je of je in de doelgroep valt? Meld je dan gewoon aan, dan zien we je graag op 16 april!

P.P.S. Benieuwd naar de rest van het programma voor de besturenmaand in april? Bekijk het programma: https://www.scouting.nl/besturenmaand
Aanmelden
Deze mail is verstuurd aan landelijk bestuursleden, voorzitters en secretarissen van regio's en admiraliteiten in de leeftijd van 18-30 jaar.