#ScoutOn 2021: met afstand het leukste Scoutingfeestje van dit jaar! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2021
Scout, mis #ScoutOn 2021 niet!

Hi scout,

Stop met wat je aan het doen bent! Het is tijd om zaterdagavond 29 mei te blokkeren in je agenda. Waarom? Dan is #ScoutOn 2021: met afstand het leukste Scoutingfeestje van dit jaar.

Wat is #ScoutOn 2021?
#ScoutOn 2021 geeft jou een feestje in je eigen tuin of bij je eigen clubhuis! Met een geweldig programma vieren we samen met alle vrijwilligers in Nederland dat we tóch een beetje samen zijn. Er is muziek met live-optredens, onze huis-DJ, een pubquiz, challenges en we gaan met een chefkok aan de slag om de lekkerste kampvuurhapjes te maken. Samen met je vrienden geniet jij van een heerlijk kampvuurtje (niet meegeleverd), terwijl je met 25.000 andere vrijwilligers kijkt naar de livestream. #ScoutOn 2021 wordt uitgezonden vanaf Scoutinglandgoed Zeewolde van 19.30 - 22.30 uur.

Klik op de thumbnail voor de uitnodigingsvideo:

Voor wie is #ScoutOn 2021?
#ScoutOn 2021 is voor alle vrijwilligers van Scouting in Nederland. Iedereen is welkom om aan te sluiten bij dit digitale feestje!

Aanmelden
Aanmelden voor dit gratis evenement kan vanaf nú! Wacht dus niet langer en geef jezelf en je team direct op voor deze geweldige avond. Dat doe je eenvoudig via deze link. Op de website van #Scout On vind je ook alle andere informatie die je nodig hebt, zoals het programma, informatie over de geldende coronamaatregelen en de boodschappen die je in huis moet halen.

#ScoutOn awards
De #ScoutOn awards worden éénmalig uitgereikt tijdens #ScoutOn 2021 op 29 mei 2021. Het leidingteam dat naar huis gaat met de #ScoutOn award is het leidingteam dat volgens heel Nederland écht iets bijzonders heeft neergezet tijdens de lockdowns en alle coronamaatregelen van het afgelopen jaar. Het leidingteam dat niet bij de pakken neer ging zitten, maar de schouders eronder heeft gezet om zo hun jeugdleden te blijven uitdagen.

En wat winnen ze dan? Natuurlijk een geweldige award om mee naar huis te nemen, maar dat is nog niet alles. De drie leidingteams met de meeste stemmen worden uitgenodigd om als publiek op locatie aanwezig te zijn bij #ScoutOn 2021. Tijdens de livestream zullen we dan de uiteindelijke winnaar bekend maken. Meld het beste leidingteam nu aan via de website!

Wij kunnen alvast niet wachten om samen met jou en de 25.000 andere vrijwilligers een geweldig feest neer te zetten op zaterdag 29 mei. Ben je erbij?

Deze mail is verstuurd aan alle roverscouts, vrijwilligers en plusscouts van Scouting Nederland.