Uitnodiging landelijke raad op donderdag 27 mei (meningsvormend deel) en zaterdag 12 juni (besluitvormend deel). • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
april 2021
Uitnodiging landelijke raad donderdag 27 mei en zaterdag 12 juni
Beste scout,

Deze week zijn de agendastukken voor de landelijke raad van 12 juni a.s. op de website geplaatst. Zoals tijdens de laatste landelijke raad is afgesproken worden de stukken per post naar de landelijk raadleden gestuurd. Voor alle betrokkenen en geïnteresseerden zijn de agendastukken in zijn geheel of per agendapunt te downloaden via de website www.scouting.nl.

Klik hier om direct naar de agendastukken van de landelijke raad te gaan.

Door de huidige coronamaatregelen is het helaas nog steeds niet mogelijk een fysieke bijeenkomst te houden. De landelijke raad van 12 juni wordt daarom via twee digitale bijeenkomsten georganiseerd:

1. Een meningsvormend deel op donderdagavond 27 mei
  2. Een besluitvormend deel op zaterdag 12 juni

Tevens is er een informatieavond over financiën op 20 mei 2021Deze informatieavond is speciaal bedoeld voor leden van de landelijke raad en zal eveneens digitaal gehouden worden. Tijdens deze avond worden geen besluiten genomen, maar kunnen vooral vragen worden gesteld en wordt informatie gegeven. Uiteraard bent u van harte welkom om voor deze bijeenkomst al vragen te stellen via landelijkeraad@scouting.nl.

In de agenda wordt uitgelegd hoe je aan de digitale vergadering kan deelnemen of als toehoorder ‘aanwezig kunt zijn’.

Tijdpad en aanmeldlinks

Informatieavond financiën donderdag 20 mei

Meningsvormend deel landelijke raad donderdagavond 27 mei

Besluitvormend deel landelijke raad zaterdag 12 juni

Let er wel op dat u in Scouts Online inlogt in uw rol als (plv) landelijk raadslid benoemd door de regio.

Bij vragen of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar LR@scouting.nl.

Claudia Komp
directiesecretaresse

Dit bericht is verzonden aan alle leden en plaatsvervangend leden van de landelijke raad, de leden van het landelijk bestuur, regiovoorzitters en secretarissen van steunpunten, regio's en admiraliteiten, medewerkers Scouting Nederland.