Denk jij mee over de regiospelen van 2022-2023? • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
mei 2021
Brainstorm themaverhaal 2022-2023
Beste scout,

Tijdens het Landelijk Overleg Spel hebben we voor de regiospelen van 2021/2022 de themaverhalen in het thema “Rond de wereld in tig kleuren” gepresenteerd. Voor de spelbrochures van de regiospelen voor 2022/2023 worden er ook dit jaar weer brainstormsessies gehouden voor de themaverhalen en de daarbij behorende activiteiten.

Deze brainstormsessie vinden plaats op zondag 20 juni 2021 en zondag 3 oktober 2021. Wil je graag meedenken over spannende avonturen die de bevers kunnen beleven in Hotsjietonia of de welpen in de jungle? Denk je liever mee bij het schrijven van een uitdagend en avontuurlijk themaverhaal voor de RSW of ligt een uitdagend thematisch kader voor explorers en roverscouts meer in jouw straatje? Dan kun je je alvast inschrijven voor de brainstormdag van zondag 20 juni 2021.

Inschrijven kan via deze link, te zijner tijd ontvang je meer informatie over deze dag.

Het Spelteam Regiospelen verwelkomt jullie graag!
Corine en Gert-Jan
Coördinatoren Spelteam Regiospelen.
Deze mail is bestemd voor alle regio-organisatoren, bestuursleden Spel, regiobesturen en andere regio geïnteresseerden die met Spel te maken hebben.