Op 26 mei is het Tijd voor Avontuur! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
mei 2021
26 mei: Tijd voor Avontuur voor CP's!
Hi scout,

Vorige week stuurden we je onderstaande e-mail over Tijd voor Avontuur, waarover we jullie graag informeren voordat we de rest van de vereniging informeren. Als het goed is hebben jullie daarvoor allemaal je agenda geblokt morgenavond.

De bijeenkomst begint om 20:00 uur, vanaf 19:45 uur ben je welkom voor de inloop. Je kunt de bijeenkomst volgen via deze link.

Kan je er morgen niet bij zijn? De bijeenkomst zal ook opgenomen worden zodat je hem later kunt terugkijken. Daarnaast kan je anders ook op 2 juni aansluiten bij het webinar voor de gehele vereniging.

Hopelijk tot morgen!
Namens Landelijk team Communicatie,
Iris en Wendy

Hi scout,

Pak even je agenda erbij en blader naar woensdag 26 mei. Zet een groot kruis door de avond. Op 26 mei is het namelijk Tijd voor Avontuur! Na 8 jaar ‘Laat je uitdagen!’ is het tijd voor een nieuwe ledenwervingscampagne. In het voorjaar wordt het evenement Tijd voor Avontuur binnen de vereniging onder de aandacht gebracht. We noemen het geen campagne meer, maar een evenement, dat elke groep kan organiseren op een voor de groep geschikt moment. Naast dat de materialen rond het evenement er fris en modern uitziet, is de aanpak ook nieuw. Wat is er zo bijzonder aan?

Niet Scouting staat centraal in dit evenement, maar toffe en uitdagende activiteiten moeten de aandacht trekken van kinderen tussen de 9 en 14 jaar. Natuurlijk mag je ook op jonger mikken als dat juist de doelgroep is waar je op wilt werven, maar de materialen spreken in elk geval ook oudere kinderen aan. Tijdens dit evenement heb je als deelnemer een avontuurlijke dag met je vrienden en vriendinnen, maar kun je ook punten scoren waarmee je geld inzamelt voor een goed doel. Voor de eerste periode staat een mooi project van het Wereld Natuur Fonds centraal.

Graag nemen we jullie mee in deze compleet nieuwe manier van ledenwerving, nog vóórdat de gehele vereniging wordt geïnformeerd. Daarom organiseren we speciaal voor contactpersonen communicatie op woensdagavond 26 mei om 20:00 uur een bijeenkomst, waarin we jullie vertellen over Tijd voor Avontuur. Zorg dus dat je dat niet mist! Aanmelden is niet nodig, we sturen jullie later een link naar een Teamsmeeting, waarin je zo kan aanhaken.

Heb je nu al vragen? Dan weet je ons te vinden! Stuur een mail naar communicatie@scouting.nl of plaats in een berichtje in de Facebookgroep van de contactpersonen communicatie.

Hopelijk tot op 26 mei!
Namens Landelijk team Communicatie,
Iris en Wendy
Deze mail is verstuurd aan alle contactpersonen communicatie van Scouting Nederland.