Beantwoording regiovragen landelijke raad • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
juni 2021
Beantwoording regiovragen landelijke raad zaterdag 12 juni (besluitvormend deel)
Beste scout,

Vandaag is de beantwoording van de regiovragen in het kader van de landelijke raad van 12 juni a.s. op de website geplaatst.
Door de huidige coronamaatregelen is het wederom niet mogelijk een fysieke bijeenkomst te houden.

De regiovragen worden alleen digitaal verspreid. Het besluitvormend deel van de landelijke raad vindt plaats op 12 juni a.s. vanaf 13:30. Inloggen is mogelijk vanaf 13:00. ’s Ochtends vindt de training voor nieuwe raadsleden plaats. Aanmelden voor de training kan via het formulier.

Voor alle betrokkenen en geïnteresseerden zijn de agendastukken in zijn geheel of per agendapunt te bekijken en downloaden via de website www.scouting.nl.

Klik hier om direct naar de agendastukken van de landelijke raad te gaan.

Aanmelden
Aanmelden voor het besluitvormend deel van de landelijke raad van 12 juni a.s. is mogelijk tot en met woensdag 9 juni.
Degene die zich na 9 juni aanmelden kunnen enkel als toeschouwer/overige belangstellende deelnemen.
Let er wel op dat je je in SOL inlogt in jouw rol als (plv) landelijk raadslid benoemd door de regio.

Inloggen
1 a 2 dagen vooraf wordt de aanmeldlink verstuurd naar de personen die zich tijdig (uiterlijk woensdag 9 juni) hebben aangemeld via bovengenoemde link. Het is mogelijk vanaf 13.00 uur in te loggen, vanaf 13.30 begint de vergadering. Na 13.30 uur kunnen helaas geen nieuwe deelnemers of toehoorders meer worden toegelaten omdat er anders geen overzicht meer is over de aanwezigen en het quorum.

Bij vragen of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar lr
@scouting.nl.

Landelijk bestuur
Dit bericht is verzonden aan alle leden en plaatsvervangend leden van de landelijke raad, de leden van het landelijk bestuur, regiovoorzitters en secretarissen van steunpunten, regio's en admiraliteiten, medewerkers Scouting Nederland