Tijd voor Avontuur! • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
juni 2021
Tijd voor Avontuur!
Hi scout,

Op 26 mei organiseerden we voor alle contactpersonen communicatie een webinar met een eerste kennismaking met Tijd voor Avontuur: de nieuwe wervingscampagne van Scouting Nederland. Zoals beloofd is deze webinar opgenomen, zodat degenen die niet aanwezig konden zijn hem ook terug kunnen kijken. Helaas zijn de eerste 10 minuten weggevallen, maar de rest is wel terug te zien.

Download de video en de presentatie hier.

Toch nog wat meer informatie? Zorg dan dat je aanstaande donderdag 10 juni aansluit bij het webinar voor de hele vereniging over Tijd voor Avontuur. Dit webinar is te volgen via het YouTubekanaal van Scouting Nederland en begint om 20:00 uur. Aanmelden is niet nodig.

Wellicht tot dan!
Landelijk team Communicatie
Deze mail is verzonden aan alle contactpersonen communicatie van Scouting Nederland.