Bestuurscoachcafé 22 juni • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
juni 2021
Bestuurscoachcafé 22 juni
Beste coaches,

Op dinsdag 22 juni a.s. is er weer een coachcafé. Dit keer onder het motto: ‘We gaan weer aan de slag met elkaar’. Het motto slaat niet alleen op de avond zelf, maar zeker ook op het komend Scoutingseizoen. Zoals het er nu naar uitziet kunnen we dan weer fysiek met elkaar aan de slag. Om jullie daarbij te helpen hebben we een programma samengesteld dat iedereen iets te bieden heeft. Of je nog moet beginnen als regiocoach, of dat je verder wil na het traject al jaren gegeven te hebben.

19:30    Digitale inloop om het beeld en geluid op orde te krijgen

19:45    Opening: wat zijn jullie plannen voor het komend seizoen?

20:00    De Proeverij – Stel dat je nog moet starten met een traject of groepen warm wil maken voor bestuursontwikkeling, hoe kan je dat doen? Jacqueline Vredenbregt en Joke Hensen nemen ons mee in de 'proeverij' die zij hebben ontwikkeld en met smaak hebben aangeboden. Of dit ook naar meer smaakte hoor je van hen.

20:15      Cafés in soorten en maten – Hoe breng je variatie in het aanbod van regiocafés. Regio Maasdelta bood voor verschillende doelgroepen een serie groeicafés, spelcafé, kampcafé, en een juridisch café aan. Wat maakt deze vorm nu zo succesvol. Je hoort het van Bianca Post.

20:30    Een blend van online en offline Je bent nog bezig met het traject maar wil gebruik blijven maken van online en dat mixen met elkaar fysiek treffen. Hoe kunnen we er een 'blended' ervaring van maken voor de deelnemers. Anneke Groeneveld doet hiervoor een voorzet.

20:45    Napraten – welke ideeën zijn er ontstaan tijdens de presentaties, wat gaan jullie toepassen?

21:00    Afsluiting

Je hoeft je niet aan te melden, de deuren van het café staan open. Binnenkomen doe je via deze link.

Graag tot op 22 juni!
Deze mail is verstuurd aan alle bestuurscoaches in de regio’s.