Geef jouw feedback uiterlijk 10 september • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
september 2021
Reminder: reactie notitie 'Relatie regio’s en regionale admiraliteiten'
Beste scout,

In de digitale bijeenkomst van 29 juni hebben we de notitie 'Relatie regio’s en regionale admiraliteiten' besproken. Het verzoek was om daar uiterlijk 1 september inhoudelijk feedback op te geven.

Graag willen we alsnog een reactie van je ontvangen als je dat nog niet gedaan hebt. Wil je  vóór uiterlijk 10 september antwoord geven op de volgende vragen:
  • Heb je een inhoudelijke reactie of feedback over de inhoud en opzet van de notitie? Missen er aandachtspunten? Is de omschrijving van de taken en verantwoordelijkheden van een RA helder? Zijn de genoemde vormen logisch?
  • Kun je een beschrijving geven hoe het nu bij jullie in de regio/RA geregeld is als het gaat om de organisatievorm, de samenwerking tussen RA en Regio en de ondersteuning van waterwerkgroepen? Wat zijn goede ervaringen die we breder kunnen delen?

Download hier de presentatiedownload hier de notitie en bekijk hier de opname van 29 juni. Je reactie mag je sturen middels een reply op deze mail.

Heb je je nog niet ingeschreven voor het voorzittersoverleg van 18 september, doe dit dan ook meteen even: https://sol.scouting.nl/as/form/37448/participant/new/

Alvast bedankt voor je medewerking en ik hoop je op zaterdag 18 september te ontmoeten.

Wiebo Hobma
Regio-/admiraliteitsconsulent
Dit bericht is verstuurd aan alle voorzitters en secretarissen van regio's en admiraliteiten.
Trotse partner van Scouting Nederland