Mogen we ook bij jouw regio langskomen? • Mijn Scouting • Ontdek Scouting • Bekijk online
september 2021
Regiobijeenkomst WSJ 2023
Beste regiobestuurders,

In 2023 vindt de World Scout Jamboree plaats in Zuid-Korea. Dit is de kans om samen met 40.000 scouts uit de hele wereld samen te komen.

Tot en met 1 december a.s. kunnen jeugddeelnemers zich inschrijven en IST’ers zich aanmelden. Solliciteren voor troepstaf kan tot 4 oktober.

Tot nu toe waren we aangewezen op alle online mogelijkheden van werving. Nu de komende tijd de coronamaatregelen verder versoepelt gaan worden, willen we toch graag de regio’s in om het WSJ-verhaal te vertellen middels een informatiebijeenkomst.
Dit doen wij met behulp van ambassadeurs (oud-jeugddeelnemers, IST’ers en troepstaf). De presentatie en het promotiemateriaal leveren wij aan en we streven ernaar om ook minimaal een CMT-lid op de bijeenkomst aanwezig te laten zijn.

Wat vragen wij van jouw regio?
  • Een locatie voor de presentatie in de periode van september, oktober of begin november met voldoende zitplaatsen.
  • Presentatie mogelijkheid, bijvoorbeeld een beamer met scherm en een laptop. Het CMT-lid zal de presentatie op een USB-stick bij zich hebben.
  • Vooraf een registratie om inzichtelijk te krijgen hoeveel mensen de informatiebijeenkomst komen bezoeken.
  • Oud-jeugddeelnemers, troepstaf en IST om het WSJ-verhaal te vertellen en vragen te beantwoorden.

Als er al plannen gemaakt zijn voor een informatiebijeenkomst, horen we dat graag. Dan kunnen wij deze data ook meenemen in de planning op onze website. Zo geven we zoveel mogelijk mensen de kans om aan te sluiten bij een bijeenkomst.

In de bijlage de promotieposter welke jullie kunnen delen in jullie nieuwsbrief, social media of op kunnen hangen bij de groepen.

Wij kijken uit naar jullie reactie en mogelijkheden!

Team Communicatie

Larikslaan 5 • 3833 AM Leusden
Postbus 210 • 3830 AE Leusden
e-mail communicatie@wsj.scouting.nl
web wsj.scouting.nl
Deze mail is verstuurd aan voorzitters en secretarissen van regio's van Scouting Nederland.
Trotse partner van Scouting Nederland